Naše zásady
Zásada bezplatnosti
- Všechny služby jsou poskytovány bezplatně.
Zásada svobodného přístupu klienta
- Klient si dobrovolně určuje, které nabízené služby organizace využije a do kterých aktivit se chce zapojit.
Zásada individuálního přístupu
- Během práce s klientem je brán zřetel na individuální zájmy a potřeby a na základě nich je volena vhodná forma poskytování služeb.
Zásada diskrétního přístupu
- Informace sdělené klienty pracovníkům organizace jsou důvěrné.
Zásada rovného přístupu
- Pracovníci přistupují ke klientům s úctou, respektem a rovnocenně bez ohledu na etnicitu, náboženství, vzdělání, finanční a majetkové poměry atd.
Zásada aktivizace klienta
- Cílem práce s klientem je povzbuzení k aktivnímu řešení situace a podpora k samostatnosti a přebírání odpovědnosti za svůj život.